mondschein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk kez duydum 3 testi. Babam Corona şüphesi ile öldü, gittik hastaneye test için bize bile yapılmadı. Araya adam koyduk da yapıldı
Allah rahmet eylesin hocam. Bizim burada 3 test yapıyorlarmış. İlki genelde pozitif çıkıyor fakat bu önemli değil diğer 2 test sonucu önemli diyorlar.