Hocam allah göstermesin ama ölünce veriyorlar. Yoksa o ilacı Normal bir şekilde almak için 40 takla atmak lazım. Çünkü istememize rağmen bize de vermediler. Taa ki annem hastaneye kaldırılana kadar.
Sağlık bakanlığına güvenmeyin. Kendinizi evde izole edin bol bol yiyin için kendi kendinize atlatın.