Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakınlarım hastaneye gittiği zaman 3 adet yapıyorlarmış. İlk test pozitif çıkıyormuş ama diğer 2 test önemliymiş. Onlarda negatif cıkmış.
Haftaici tekrar giderim artık bakalım ama belirtilerin çoğu var