Valla hocam eline alıp incelersen pro max in yanında 11 in çöp olduğunu hemen anlarsın.
düz pro suna gelirsek te ekranı çok küçük yani sana ayrıntıyı veremiyor ki kabiliyetlerini hissedemiyorsun telefonun. o yüzden promax mantıklı seçim olur.
aynen hocam karar verdim pro max alacağım açıklamaların için çok sağol trendyol'dan sipariş verecem inşallah bir sıkıntı olmaz sizde internetten mi almıştınız ?