Şevkinizi kırmak istemem ama bu tarz eğitim videoları genel olarak az izleniyor.. İçerik R10 dışı üyeler için işe yarayabilir. Emeğinize sağlık
Kısa ve özet r10 daki yeni başlayan arkadasların bilemeyeceği bir kaç bilgi aslında genel itibari ile bir çok kişi biliyor forumdan.
Boşver vaziyet alma linç etsinler bir şey olmaz 😁
Hayırlısı artık

)
bence kesinlikle hokkabaz olunmalı ve yaratıcı olunmalı bir yerden sonra yürür gider. ben işe 0la girip yalakalıkla kastigim 20k Twitter hesabimı kasıp satarak başladım yani 0 lirayla sonra ordan ibternetten cekilip mersin ve izmirde 4 tane bardakta mısır tezgahı actim sonra onları satıp bir hesap aldim 10 k iken 50k yapıp sattım daha sonra paramı yatirdim ve bekledim simdi kucukte olsa garanti getirebilecek işler kovaliyorum
Benim hikayem 2007 yılından itbaren başlıyor çok uzun aslıdna bir gün onuda anlatıcağım.