Videon hayırlı olsun.. NEden linç yiyesinki emek vermişsin hazırlamışsın... beğenmeyen varsa yenisini çeksin sana hediye etsin linç edeceğine )) belki kanalın daha büyür reklamlardan daha çok kazanırsın..

not: fikir olarak isteyenler için video güzel