Videon hayırlı olsun.. NEden linç yiyesinki emek vermişsin hazırlamışsın... beğenmeyen varsa yenisini çeksin sana hediye etsin linç edeceğine

)) belki kanalın daha büyür reklamlardan daha çok kazanırsın..
not: fikir olarak isteyenler için video güzel