bence kesinlikle hokkabaz olunmalı ve yaratıcı olunmalı bir yerden sonra yürür gider. ben işe 0la girip yalakalıkla kastigim 20k Twitter hesabimı kasıp satarak başladım yani 0 lirayla sonra ordan ibternetten cekilip mersin ve izmirde 4 tane bardakta mısır tezgahı actim sonra onları satıp bir hesap aldim 10 k iken 50k yapıp sattım daha sonra paramı yatirdim ve bekledim simdi kucukte olsa garanti getirebilecek işler kovaliyorum