Gezinticocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estafurlah hocam ne ozuru. Yani boyle ticaret anlayisimi var ? Sen bana verdin bende sana veriyorum. Musaitseniz lutfen girin profilme bakin. Gonderdigi tradier de ki yoruma bir bakin. Boyle insanlarla calismaktan biktim gercekten.
Foruma ilk kayıt olduğumda birisine webview işi vermiştim aynı şekilde hastane bahaneleriyle günlerce bekletip kusurlu teslimat yapmıştı. Bu hastane olayını bahane olarak kullanıyorlar bence.