Arkadaslar merhaba,dun aksam makale icin biriyle anlastim. Bu aksam 9,10 gibi teslim edecekti. Kendisi wp ye girdigi halde bana geri donmedi. Saat 11 e kadar bekledim fakat -tradier verecegimi gordugu zaman geri dondu. Ozur falan diledi ve ucretsiz yapacagini belirtti. Bende parasiz is yapmam parani gonderirim ancak bu gece gonderebilirmisin dedim. Belki olabilir dedi. Aksam 5 e kadar gondetebilirim dedi. Bende musterime ayip oldu mahdur ettik ve bana bagirmaya basladi. Bu yazilar yuzunden ben magdur oldum. -tradier verdim ve oda kalkmos bana vermis. Neden verdigini sordum ve ozur dilemis ve ben yinede vermisim. Bu durumda ben eksi tradier yemis oldum. Hemde sucum yokken. Bu olay sacma degil mi ? Napmam gerek ?