Databey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam öyle bir anlattın ki 11 ve pro sekmelerini hemen kapattım


Valla hocam eline alıp incelersen pro max in yanında 11 in çöp olduğunu hemen anlarsın.

düz pro suna gelirsek te ekranı çok küçük yani sana ayrıntıyı veremiyor ki kabiliyetlerini hissedemiyorsun telefonun. o yüzden promax mantıklı seçim olur.