Hocam geçmiş olsun ,benim de annem geçirdi iş yerinde birkaç vaka cıkınca herkes yaptırmıstı annemde belirti olmamasına rağmen test pozitif cıkmıstı,İlaç vb işler için polis veya belediyelerin vefa destek hattını arıyorsunuz.birkaç gün jandarma gelip(yanlıs hatırlamıyorsam jandarmaydı) yoklama yapıyor sonra gelmiyicekler.Bu süre içinde(14 gün) aile hekimi arıyıcak belirti var mı yok mu sorucak.Ailenizde virüs olmamasına rağmen karantinada olan calısan varsa mutlaka rapor alsın yoksa ödeme alamıyor(ödemeyi rapor üzerinden devlet veriyor , biz bilmiyorduk 14 gün maaşı gitti).Tekrardan geçmiş olsun.