Hocam öncelikle çok geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun inşallah başka yakınınızda çıkmaz fakat şöyle de bir olay var dışarı çıkmama gibi bir lüks yok maalesef İşe gitmek zorunluluğumuz öncelik önlem. Ben dışarıda hiç önlem alan insan görmüyorum kapalı alanlarda maskesiz gezenler maske mi takılır diyenler korana yalan diyenler sürüsüyle var cehalet var bi bakımdan kimse bana bir şey olmaz yaa diyor ona olmasada onun sayesinde başkasına bir şey olabileceğini düşünemiyor ancak burada kim olursa olsun o maske takılmadığı sürece eller yıkanmadığı sürece bu virüs hızlı bir şekilde yayılmaya devam eder