ben de önce fiyat farkını gereksiz bularak pro' sunu hiç incelemeden direk 11 aldım. sonra arkadaşlarla iphone 8 plus xs max ı olan falan karşılaştırınca telefonun cacık olduğunu hissettim. gönlüm geçti dedimki bunu kardeşime vereyim gidip 11 pro max alayım kendime. kardeşimi de götürdüm pro maxı bir inceledim ki arasında dağlar var yani kamerası da ekranı da kasası da. kardeşimin de gözü pro max ta kalınca 11 i de sattım orda 2 tane pro max aldım