AkdenizReklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Depo 9 Litre 50 TL'ye felan nerdeyse fulleniyor. Her 1000 km'de bakımları var 150 TL. Keyfi kullanıyorum sık kullanmıyorum fakat kullandığımda da baya geziyorum yakıt kokluyor bu arada model küba vip track 250. Mtv derdi yok hatta bu arabaların fiyat yükselişinden sonra bu atv'leri trafikte daha fazla göreceğimi düşünüyorum millet bilmiyor sanırsam. Tek sorunu biraz fazla ses çıkarıyor motor o kadar.
Aracı ne kadar bir fiyata aldınız?