Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dönen arabaya vurmadım hocam. Ben doblosu olanım. Düz gidiyorum. Karşı taraf solumdan geliyor sağıma doğru düz devam ediyor. Yolun ortasında kesişiyoruz
Oyum senden yana o zaman kardeş 😊Sen hem sağdan gelensin hem ana caddeden geliyorsun. Eğer seni görüpte önünden kaçmaya çalıştıysa bence sen haklısın kazayı görmeden birşey demek zor. Yol vermesi gereken o seninde yavaşlaman gerekiyordu ama bu seni haksız çıkarmaz.