McCoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen biri siteden kamera kaydı istedi. Tali yoldan polis arabası daha geniş bir yoldaki geniş arabaya çarpıyor. Suçlu sağdan gelene yol vermediği için geniş araba yazıyorlar. Yani her çarpan suçlu değil. Burda 5 dk baktım kim haksız diye anlamak için siz dönen arabaya vurmuşsunuz hiç farketmedinizmi hızınızı yavaşlatmanız lazımdı.
Dönen arabaya vurmadım hocam. Ben doblosu olanım. Düz gidiyorum. Karşı taraf solumdan geliyor sağıma doğru düz devam ediyor. Yolun ortasında kesişiyoruz