Hocam tasarım fazla kaba . Kodlama da tek sıkıntı site kaydırıldığında yukarda kalması. Üst barı fixed yaparak sayfada hep yukarda kalması sağlanmalı. Diğer yönden düşünce güzel ama çok kaba tasarım, biraz daha minimal ve Css effectler kullanırken Transition kodunu kullanırsanız biraz daha yumuşak geçişler yakalayabilirsiniz. Elinize sağlık yapıcı bir eleştri yapmak istedim yanlış anlamayın.