Tamamen haksızsın. Araba kimin ? Babanın. Sana arabasını verme zorunluluğu var mı? Yok. İnsanların ne derdi var senin babana kızdığın dert bu mu ? Açıkcası bu üslupla benim oğlum olsan bırak arabayı eve dahi zor girersin. Zaten arabayı alsan milletin başını yakacaksın gibi duruyor.