Hocam ön tarafta bir yere vursaydınız ve fren izi de varsa %100 palio hatalı diyebilirdik. (sizin yolunuz kesinlikle anayol ise)
Ama şuan için iki tarafta hatalı bence. Trafik rapor sonucunuz çıkarsa buradan bildirir misiniz?