Geçen aynısı başıma geldi, Motorsikletle caddeden aşagı iniyordum, tali yoldan çıkan taksici jet hızında önümden geçti, adamın arka kapısına kafa attım kaskla

Çok şükür bende bişey yok lakin adamın arka camı kırıldı kapıda görüntüdeki gibi hasar meydana geldi, 100% karşı taraf suçlu çıktı. Taksicide sen hatalısın aramızda halledelim dedi, neyse tutanak tuttum kabul etmedim, suçlu olan o çıktı. Sen tutanağını tut, geçmiş olsun..
Bende suçlu olduğumu düşünmüyorum .ehliyetin ve ruhsatın fotoğraflarını çektik karşılıklı sonra aramızda halledelim falan dedi.iki yere sormuş 600 diğeri 800lira fiyat çekmiş bende öğrenciyim aşar beni bu fiyatlar. Bilmiyom napıcam