Şöyle ki bu mantıkla her aracın geçiş üstünlüğü bende diye kontrolsüz gelse ne olur?
Burada diğer araç sizden önce kavşağa girmiş ve sizde arkadan çarpmışsınız normalde hızınızı yavaşlatmanız gerekir o araç kavşağa girmemiş olsaydı yol üstünlüğü sizdeydi, veya meydanda o araca siz önden vursaydınız suçlu siz olmazdınız.
Karşı taraf sizinle aynı fikirde şimdi benim fikrimde olanlarda var. Ne olacak