Vodafone 4.5 g internet hızı 10 mbit falan oluyor maksimum, seyahat ediyorsanız telefonda navigasyonu kullanamazsınız sürekli bağlantı kopuyor. Telefon çektiği halde arama yaparken 3-4 defa sonra ancak hattı düşürebiliyorsunuz. Faturasıza geçin bir süre deneyin ben gibi pişman olmayın.