Renault Flash görünce anılarım canlandı 5 yıl önce arkadaş aldıydı sürekli araba yolda kalıyordu vurdura vurdura biniyorduk sonra baş edemeyince elden çıkardıydı bu modelde arabadan pekte birşey beklenmez hocam canını sıkma