Ne illet firmaymış. bu kadar sorumsuzluk saygısızlık olur. 24 saate yakın oldu bi ticket açtım, 5-6 saat geçti ilgilenilecektir yazmışlar sadece açıklama yok. biraz bekledim, 5-6 saat oldu bi yanıt alsam yazdım, tekrar ilgilenilecek yazmışlar. olay ise şöyle; durup dururken site kapandı hata veriyor, ve panele bile giren olmadı. kendileriyle ilgili bi durum var ama 24 saattir tık yok ve site kapalı.