20 yaşımda kendi arabamı aldım. Ehliyeti aldım sonra arabamı aldım. Hatta üniversiteye babamla beraber götürdük. Bir gün olsun yapamazsın edemezsin demedi. Yapacaksın dedi. Şükür 5 sene geçti Hiçbir sorun yok. Ama güvenme sebebi belliydi. O yaşta bir şeyleri başardığımı görmüştü.