phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu deyip baba ölünce mirası kabul edip, arabayı için rahat rahat kullanacak mısın? Bu konunun açılması bile saçma ama şu cevaplara bak, insanlar ailelerini düşman bellemiş gibi. Kaybetme korkusu, empati, en kötüsü bir bildiği vardır demek çok zor değil.
Hocam ölümlü dünya hepimiz öleceğiz o yüzden ben şimdiden kendimi alıştırıyorum. Ben ölürsemde aileme siz üzülmeyin diyorum. Elbette bir şey olursa çok üzülürüm.
Bu arada anne veya babamın arabası hiç olmadı.. böyle bir sorun yaşamadık da. O yüzden arkadaşa tavsiye de bulundum.