Bence baban senin icin korkuyor.
Benim esimin de 10 yillik ehliyeti vardi, soforlugu azdi.
Biraz ogrettim cabuk alisti, yanimda surmesine her zaman izi veriyordum.

Bazen tek basina bir yere gitmek istediginde eger mesafe uzaksa bahane bulup vermiyordum, ama yakin mesafelerde veriyordum guveni kirilmasin diye. Yani korktugumu ona hissettirmiyordum. Simdi yakin uzak fark etmez istediginde gercekten arabaya ihtiyacim yoksa veriyorum.

Yani bence benim yasadigim gibi inceden bir tedirgin oluyor fakat benim gibi ince dusunmuyor.

Bence sen de cok kisa mesafeler icin iyi bir gununde gonlunu alarak ikna et babani, 1-2 defa boyle yaparsan devami gelecektir.