27 k olmuşbir hesap kendim yönetiyorum. dünkü istatistikler. 100k lık hesap ile yarıştıralım bakalım. hangisi daha değerli
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim usta. sıfırdan mı başlayım yoksa bir aktif hesap alıp onu mu kasmam gerekiyor imzamdan ulaşabilir misiniz whatsapp'dan yazılı şekilde konuşmak isterim müsait olduğunuzda yardıma ihtiyacım var .