Belkide malını esirgediğinden değil de en iyimser hali ile senin kaza yapıp elaleme karşı geri dönülmez sıkıntı süreçleri yaşamandan kokuyordur, kötümser hali zaten hiç dile getirmeyim.. Allah korusun.
Biraz daha piş, ustalaş ve bilinçlen hele ondan sonra zaten hepsi sana kalacak. En büyük derdin bu olsun, Allah da başka dert vermesin : )
Alkol kullanıyorsan, ehh bir de arkadaşları alalım da bir tur atalım modunda isen zaten adama haklı ben olsam bende girmem o riske..
Öncelikle teşekkürler hocam:
Ömrü hayatımda alkol de sigara da kullanmadım çok şükür. Arkadaşlarım da en fazla sigara içen insanlar. Hız desen alakam yok tabiri cazise kadın sürücü gibiyim ama vermiyor