ahmeterenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam cidden zamanında 2. el alınmış mütevazı bir araba. Sorumluluk vermemesi beni kahrediyor.
Belkide malını esirgediğinden değil de en iyimser hali ile senin kaza yapıp elaleme karşı geri dönülmez sıkıntı süreçleri yaşamandan kokuyordur, kötümser hali zaten hiç dile getirmeyim.. Allah korusun.

Biraz daha piş, ustalaş ve bilinçlen hele ondan sonra zaten hepsi sana kalacak. En büyük derdin bu olsun, Allah da başka dert vermesin : )

Alkol kullanıyorsan, ehh bir de arkadaşları alalım da bir tur atalım modunda isen zaten adama haklı ben olsam bende girmem o riske..