Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalış kendi arabanı al.
Değerli hocam güncel piyasaya bakınca kısa ve orta vadede çok zor. Düzenli kullanım ihtiyacım da yok ki. Hafta 1 gün versin, bana sorumluluk verdiğini hissettirsin yeter.