Demek ki araç kullanmanızı beğenmiyor. Hırs yapıp kendi aracınızı almanız gerek.
Hocam her yolculuğun sonunda soruyorum 1 senedir sorun var mı neleri geliştireyim diye. Dediği her şeyi yapa yapa kusursuza yakın sürüyorum ama hala bu sorumluluğu bana vermiyor. Kendi arabamı almak isterim de şu piyasada benim de alacak gücüm yok... En erken 4-5 sene sonra