Hiç kırıcı söz söyleyip de kötü olma, bugün araba için küçük görür yarın başka bir şeyde de aynısını yapar huyu değişmez. Eğer çalışıyorsan kendi arabanı al istediğin gibi bin, ayrı eve çık vs. diyebilirim anca.
Uzakta ol ama iyi ol geçinmeye çalış sonuçta o baban bir şey desen aranız bozulur, sonuç değişmez ama.
18 yaşındayım benim bilgim bu kadar
Hocam aramız çok iyi bu konu haricinde ve tek evlat olduğum için annem başta olmak üzere babam da uzağa gitsem yakınmdan ev alacak insanlar. Ama bana sorumluluk vermemeleri beni çok üzüyor. Teşekkürler yorumunuz için.