ahmeterenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar hocamlar:

Aylardır içime attığım bir konu hakkında bugünlerde çok doldum ve aileme karşı kırıcı sözler veya fiiller sarf etmemek için önce buraya konu açayım sizlerin de bir görüşünü alayım dedim. Ben ehliyet alalı yaklaşık 1.5 sene oluyor. Ehliyetimi manuel viteste hem yazılı hem direksiyon sınavında tek girişte aldım. Evdeki tek araba da pederin 16 yaşındaki yarı otomatik arabası.

Ehliyeti manuelde aldığıım için 1.5 senedir evdeki tek araba olan pederin arabasına rahatça alıştım ve 1.5 senedir beraber hem şehirlerarası hem de şehir içi kilometrelerce yol yaptık. Ancak bir sorun var ki adam 1.5 senedir arabayı kendi olmadan bana sürdürmüyor. Tüm bu 1.5 senede gittiğim yolların İSTİSNASIZ HEPSİNDE ya ön koltukta ya da yanımda. Arkadaşlarımla bir yere gideyim diyorum cevap: olmaz , tek başıma dedeme, halama vs. gideyim cevap: hayır... Neden diye sorduğumda da utanmadan "küfür yeme,dayak yeme" diye herhangi bir tehlikeli bir harekete karışmamış olmama rağmen alaycı cevaplar veriyor, beni küçümsüyor, içten içe arabayı tek başıma süremeyeceğimi falan zannediyor. Saygıdan ödün vermemek için ağzımı açıp tek kelime etmedim ama içimde fırtınalar kopuyor. Nedir bunun çözümü hocam? Nasıl davranmalı ve ne yapmalıyım, benzeri şeyler tecrübe eden oldu mu?
Bak kendin diyorsun babamın arabası diye. Sende çalış para biriktir ve kendine araba al. Bu kadar basit.