Maddi durumunuzu bilemiyorum. Şu pandemi dönemin'de araç'da bir hasar kaza,sıkıntı yaşanmasını istemiyor olabilir. Veya cimri olabilir bizim komşu'da vermiyordu. Hatta kendi'de kullanmıyordu. Aracı aldılar garaja koydular süs gibi duruyor

Bizim aracı ehliyeti aldığım ilk seneler'de üniversiteye giderken vs ben babam'dan fazla kullanmışımdır tabi sonradan kendi araçlarımı aldım vs. Keyfi olarak başkasının ( babam dahi olsa ) aracını kullanmayı ben sevmiyorum.