Tabiki bir baba boyle olmamali. En azindan mantikli bir aciklama yapmali. Seni bir birey olarak gormeli. Cocuk olmadigini anlamali. Lakin calisip kendi arabanizi alabilirsiniz. En azindan kimseye muhtac olmamis olursunuz. Babanizda buna dahil.
Hocam aslında aramız çok iyi ama eski arabasını paylaşacak kadar bile birey görmüyor beni. Sanırım tek evlat olduğumdan hala çocuk gibi görüyor ama bu konuda çalışıp babam dahil kimseye muhtaç olmamak hedeflerimden birisi ama kısa vadede bu sorunu aramız bozulmadan nasıl çözmek lazım bilmiyorum.