seco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar

değerli bir kardeşimin isteği üzerine yazıyorum.
saglık raporunda komando olmasında sakıncası bulunmayan birisinin piyadeye gecisi hangi durumlarda oluyo, kendi istegi ile komandodan piyadeye geçebiliyor mu?

3 aylık acemi birlikte şu an. 12 ay yedek subay. Piyadeye geçmek istiyor

saygılar
Sağlık taramasında psikiyatriden alabilirdi komando olamaz aslında ama şansını kaçırmış yedek subay mekanize piyadeydim ben.Başta komandoydum gözden refüze olup düz piyadeye geçtim. Komando eğitimi alıp illa komando taburuna gitme durumun yok.Komandodaki bi arkadaşım Kıbrısta inzibattı ben mekanize piyade o yattı ben 2 kez Kara Kuvvetleri denetlemesine girdim