Merhabalar

değerli bir kardeşimin isteği üzerine yazıyorum.
saglık raporunda komando olmasında sakıncası bulunmayan birisinin piyadeye gecisi hangi durumlarda oluyo, kendi istegi ile komandodan piyadeye geçebiliyor mu?

3 aylık acemi birlikte şu an. 12 ay yedek subay. Piyadeye geçmek istiyor

saygılar