Dershane bence gereksiz para vermektir. Neden? diyebilirsin, şimdi arkadaşın alt yapısını bilmiyorum ama meslek lisesi olduğu için alt yapısı zayıf olabilir. Alt yapısı zayıfsa dershaneye gitmemesi gerekiyor. Çünkü dershaneler başarı sıralamasına göre sınav yapar ve başarı gösterenleri iyi sınıflara alır. Gerisinin parasını alır eğitim veriyor gibi gösterir ama amaçları eğitim vermek değil. Sadece bir sonraki seneye müşteri kazanmak! Alt yapısı olmayanları aynı sınıfa koyarlar ve orda ortam oluştururlar ki bu öğrencilerin başarısı artmasın. Bir sonraki sene aileleri bir daha göndersinler. En iyi yöntem YouTube tarzı video platformlarından istikrarlı bir şekilde video izlemesi onum adına daha iyi olacaktır.

Sadece dershaneyi önerebileceğim tek şey deneme sınavları onada dershaneye kayıt olmadan sadece sınavlara girmek için anlaşabilir. Bence en doğru yol bu dershane mantığı şuan için para dır. Başarılı öğrenciler çıkıyor diyebilirsin o çocuklar zaten dershaneye gitmese bile başarılı olacak çocuklar. O dershanelerde düşük sınıflardan başarı gösterebilen yok sadece A sınıfı, B sınıfı o öğrenci zaten başarı gösterecekti. Yani anladıysan artık anlatmaya çalıştım.