Merhabalar konunun tamamını okuyamadım işte olduğumdan dolayı 2 tane arkadaşım hem reel hemde sanal işlerini yönetiyorlar.
1. Çiğ köfte dükkanı var saat 11 gibi gidiyor elemanı var 1 adet tezgahın başında 1 adet motorcu kendisi'de dükkan yoğun olmadığında web işlerini yapıyor iki yerden geliri var ki çiğ köfte makul ücretlere açılıyor. Kar marjı yüksek
2. Cafesi var butik masasında oturup hem işleri takip ediyor hemde sanal işlerini yapıyor.
kısaca 2side memnun bende kısmet se böyle bir düşüncem var inşALLAH nasip olur. Lokma demişsiniz hızlı başladı sektöre ama çiğ köfte kadar tutmadı çiğ köfte öğrenci vs talep daha fazla yoldan geçerken bile insanlar alıyor.