SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maddiyat önemli

P30 pro kullanıcısıyım oldukça memnunum , şuan tel değiştirsem p40 alırım
P40, küçük ve zarif bir telefon ama önündeki iki kamera çok çirkin duruyor. Ayrıca P30 PRO ve P40'ın ön kamerasında "fixed zoom" var, autofocus yok.