borsa konusunda hiç bilgim yok... daha çok garanti kazanımlar ile ilgileniyorum
garanti kazanım mı ? öyle olsa herkes şuan cebi doldurdu idi. ticaret işi risk işidir. en işlek cadde de bile iyi yerler kapanıyor. kiranın bile garantisi yok. gireceksin bi sektöre ya nasip diyeceksin. allah zaten rızkınıza kefilim diyor.