İlkbyte ın mantığı insansız ve tamamen otomasyon ile çalışan bir model. Yani ödemeyi yapma kısmından tutun ödemenin onaylanması, console üzerinde sunucunun oluşturulması gibi herşey yapay zeka ile yürüyor. 3 gün meselesi ise ödemenin onaylanması için banka mutabakat kontrolünün gün sonundan sonraki evrede yapılıyor olması diye biliyorum. Yani siz manuel bir müdahale, kontrol bekliyorsanız ilkbyte da bu mümkün değil. Hatta sunucu için yardım veya destek de talep edemezsiniz. Konsept bu şekilde.
Kredi kartı ile yapılan ödemelerde bu süreyi beklemiyorsunuz.
Ödeme onay sisteminin bu şekilde olması hiç mantıklı gelmedi. Eğer otomatik kontrol ediliyor diyorlarsa para banka hesaplarına düştükten sonra 1-2 saat içinde onaylanması gerekir neden 3 iş günü bekleyim ya. Ozaman otomatik bir şey yok ortada.