ismaildondu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alınmaya gerek yok abiler, neden üstünüze alınıyorsunuz? Benim kastım o olayı izleyen "TİPİK" İstanbul insanı.
TİPİK İstanbul'u insanı nedir yaaa 1945 den beri İStanbul'a taşıdığınız ayılar mı?