seyfooksck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dört gözle bekliyorum uygulamanızı size kullanıcı da toplayabilirim ilk olarak bir tanıtım videosu çekmek lazım tabi.


Başarılarınızın devamını dilerim.
teşekkür ederim en kısa sürede tüm sorunları giderip ek özelliklerimizle beraber dönüş sağlayacağız + olarak sizce web site sürümü yapmak mantıklı olurmu ?