6s telefon var elimde, kablom kesinlikle orijinal.

- orta tuşa basılı tutuyorum,
- bilgisayara takıyorum
- kurtarma modu ile açıyorum,
- güncelle veya geri yükle geliyor

hangisini seçersem seçeyim 15 dk sonra kapanıp telefon geri açılıyor.
yapabileceğim başka bir yöntem var mı acaba???