bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz de Trabzon'da yaşıyoruz oksijen bol sanılıyor ama yükseğe çıkıldığı için oksijen azalıyor malesef. Solunum sıkıntısı çeken hastalara iyi gelmiyor.
Demek ki yanlış biliyor musuz hocam benim bir turizm rehberi bir üstadım var ona soruyorum hemen