ClaxMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhasebecim KDV2 de ödenmesi gerekiyor gibi bir açıklama yaptı.
https://www.parasut.com/blog/yurtdis...n-vergi-boyutu KDV2 yi Reklamveren ödüyor