KDV konusunda net bir karar yok.Bunu vergi dairenize sormanız lazım.Bazı yerler %0 kesebilirsin diyor bazıları %18 KDV ödeyeceksin diyor. diğer işlemleri Mali Müşavirin hallediyor şahıs şirketi açıyorsun.
Şahıs şirketi mevcut fakat normal
KDV haricinde bir de
KDV2 var. Onunda ödenmesi gerekiyormuş, bir tutarsızlık var. Net bir şey yok mu ?