DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerde çalışacağına gel bim çalış daha iyi o ne maaş öyle
Reis bime nasıl alıyorlar lise mezunuyum bende
İnternettenmi başvuruyoruz nasıl yapıyoruz?